Wednesday 13 June 2012

PERMULAAN





ehem2. permulaan untuk sesuatu yang baru. aku start ber'blogging'. hehe. tarikh yang amat cantik untuk memulakan sesuatu yang agak lama aku tinggalkan. 13 Jun 2012 adalah titik permulaan. Kenapa aku pilih tarikh itu? Aku tak terfikir pun nak ber'blogging' lagi. Terfikir untuk berkongsi sesuatu namun aku tidak tahu di mana hendak berkongsi. Di facebook, twitter, tumblr semua aku sudah mencuba. Namun masih ada yang aku ingin kongsi dengan lebih dekat dengan semua orang. Alhamdulillah. Inilah titik permulaan. InsyaAllah berlanjutan sampai aku naik muak. Hehe. Tujuan utama untuk kembali ber'blogging' adalah untuk berkongsi pendapat, pengalaman, tentang diri, insyaAllah medan untuk berdakwah. 

sampai sini je kot.bukannya ada orang nak baca pun. 
p/s : 13 special tau sebab nombor favourite. hehe. 




23 Rejab 1433H

No comments:

Post a Comment